Flexradio 6500  

RSS

Anonymous
Lid geworden:48 jaar  geleden
3 augustus 2014 09:33  

Hallo mijn naam is Cees PD2OOR

Ben sinds kort in het bezit van de flexradio 6500 ik moet zeggen dat ik zeer onder de in druk ben.

van deze transceiver, moest wel even wennen om goed te kunnen werken met deze radio.

maar nu werkt hij als een trein,werk veel met de digi modus gebruik ham radio de luxe 6.2 werkt prima.

Als Microfoon voor de flexradio gebruik ik de rode broadcaster.

Mvg Cees PD2OOR 

ReageerCitaat
 Anonymous
3 augustus 2014 23:31  

Hallo Cees,

Welkom bij de FLEX gebruikers.

Ik werk hier met de 6700.

Mvg Jan pa0bie

ReageerCitaat
 Anonymous
12 augustus 2014 18:02  

Digikees zei
Hallo mijn naam is Cees PD2OOR

Ben sinds kort in het bezit van de flexradio 6500 ik moet zeggen dat ik zeer onder de in druk ben.

van deze transceiver, moest wel even wennen om goed te kunnen werken met deze radio.

maar nu werkt hij als een trein,werk veel met de digi modus gebruik ham radio de luxe 6.2 werkt prima.

Als Microfoon voor de flexradio gebruik ik de rode broadcaster.

Mvg Cees PD2OOR 

Goede middag.

Laat ik mij ook even voorstellen als nieuwe bezitter van een (oude) Flexradio 5000 sinds begin 2014. Kan me geheel vinden in de woorden van PD2OOR. Heb als microfoon een Rode M3 aangeschaft.

Ben meer een luisteramateur dan mijn zendamateur van PE2WB doet vermoeden en mijn voorkeur zou uitgaan naar een Flexradio 6700R, maar dat is mij te hoog gegrepen. Vandaar de keuze voor een Flexradio 5000, waar ik toch ook veel van leer. Het software matige aspect interesseert me. Naast de Flexradio 5000 bezit ik o.a. een Perseus en een Funcube Dongle. Wonende in de stad Groningen heb ik op het moment zeer bescheiden zend-mogelijkheden, waar in het najaar verandering in gaat komen (hopelijk).

Iedereen succes met de hobby en 73.

Wim-PE2WB

ReageerCitaat

Bezig